Конспект заняття для дітей
різновікової групи
на тему:
«Зустріч з весною»
Мета: удосконалювати уміння дітей розглядати картину, відповідати
на запитання за її змістом, складати невеликі
розповіді; формувати навички
імітування звуків навколишнього
середовища; вчити говорити у різному теплі (швидко,повільно); формувати
навички вживання слова бути на значення дії у майбутньому часі; вчити
виразно декламувати невеликі за обсягом вірші; розвивати мовне дихання, зв’язне
мовлення, пам'ять, увагу.
Словник:
збагатити словник іменниками: весна, трава;
дієсловами: розтанув, зеленіли, закрапав.
Матеріал:
картина «Надійшла весна», штучні квіти,хмарка (площинне зображення).
Хід заняття:
Вихователь.
Чому це так яскраво світить сонечко? (Бо
настала весна)
Заходить Весна – вихователь.
Весна.
Добрий день діти!
Діти. Добрий день Весно! (Весна читає вірш)
Ішла
весна - красна
У
синій хустині.
Несла
весна – красна
У
скринці гостинці.
Ягнятам
травицю,
Гусятам
– водицю,
Каченятам
ряску,
А
малятам ласку.
-
Що ж принесла весна? (Відповіді дітей)
Весна. А ще принесла я вам картину. Погляньте уважно і скажіть,
що відбувається в природі на весні?
Запитання для
складання розповіді.
-
Яка пора року
зображена на картині?
-
Куди подівся сніг?
-
Якою стала земля?
-
Що відбулося з
деревами?
-
Що з’явилося на
землі?
(Діти
складають розповіді.)
Весна. Подивіться, що це на галявині (Квіти)
-
Що з ними трапилось (Опустили голівки)
-
Який настрій у
квіточок
-
Що слід зробити (Полити,покликати дощик)
(Діти розповідають
віршик)
Дощику
дрібненький,
Дощику тепленький.
Просять тебе
діти:
Поливай нам квіти,
Щоб було в
садочку
Гарно, як в
віночку.
Весна.
Прилетіла хмарка і закрапав дощик.
-
Як він почав капати?
-
А потім став
сильніший. Як закрапав?
-
А потім зовсім
сильний. (Діти імітують)
-
А коли пройде дощик,
що буде?
Д. гра. «Що будете робити?»
(Будемо гуляти,
будемо бігати, будуть цвісти дерева, буде зеленіти трава.)
Весна. Ось і пройшов дощик. Які стали квіти? Який став у них
настрій? А у вас який настрій?
Комментарии
Отправить комментарий