К основному контенту

Вчимося під час карантину

29.05.2020р

Тема тижня « Літо зовсім поруч»

Заняття з художньої літератури

Тема заняття: Вивчення вірша Грицька Бойко « Зайчика злякалась».

Мета заняття: вчити дітей уважно слухати, свідомо запам’ятовувати вірш, виразно його декламувати, передавати логічні наголоси та паузи, розуміти гумор. Формувати вміння помічати красу рідного краю.

Завдання заняття: читати вірш Г.Бойка « Зайчика злякалась», вчитися виразно читати, і по можливості переказувати зміст вірша.

Довгі вуха,
Куций хвіст.
Невеличкий
Сам на зріст.
На городі
Побував —
Нам капусту
Попсував.
Довгі ноги
Скік та скік!
Ми – погнались,
Він – утік!


Бойко Г. Зайчик



28.05.2020р

Тема тижня « Літо зовсім поруч»

Заняття з аплікації

Тема заняття: За власним задумом.

Мета заняття: вчити дітей самостійно обирати собі тему аплікації підбирати необхідний матеріал. Пригадати знання засвоєні під час навчального року. Розвивати творчу уяву, формувати естетичні почуття.

Завдання заняття: створити аплікацію за власним задумом.



27.05.2020р

Тема тижня « Літо зовсім поруч»

Заняття з розвиток мовлення

Тема заняття: Мова моєї країни ( контрольне заняття)

Мета заняття: формувати у дітей уявлення про те, що в кожної людини є рідна мова. Вчити утворювати словосполучення прикметника з іменником, розвивати зв’язне мовлення, інтонаційну виразність мовлення, закріплювати вміння будувати граматично правильні речення з обраними словами.

Завдання заняття: створити міні розповідь про настання літніх канікул ( 5-10 речень).

Літо 2019 для ДІТЕЙ та ДОРОСЛИХ - Англійська в Полтаві. Курси ...

26.05.2020р

Тема тижня « Літо зовсім поруч»

Безпека життя дитини

Тема: Поведінка на відпочинку в природі.

Мета: Пояснити діткам чим корисні і небезпечні деякі види комах ( бджоли, джмелі, кліщі, комарі, мухи).

Безпека в лісі

Природа нам дарує здоров’я і душевну втіху, але карає за легковажність. Пам’ятайте про це!

Комарі

Із-за специфічних властивостей слини комара, в місці його укусу утворюються невелике почервоніння, виникає свербіння, відчуття жару.

Мошка

Мошки активні в жаркі сонячні дні. Їх приваблює світлий одяг та запах поту. Момент укусу мошки не відчувається, але через декілька хвилин з

Ґедзь

Ґедзі можуть переносити інфекції. У місці укусу може з’явитися відчуття жару, набряк, почервоніння шкіри, можливе також збільшення лімфатичних вузлів. ’являється відчуття жару, сильне свербіння, великий червоний набряк. 

Бджоли, оси, джмелі і шершні

Бджоли, оси, джмелі і шершні — комахи, що жалять, можуть бути небезпечними для людей які мають підвищену чутливість до їх отрути.

Кліщі

Через слину цих комах можуть поширюватися до 60 видів вірусів. Найнебезпечніший з — них це кліщовий енцефаліт.



Заняття з математики

Тема заняття:


Лічба предметів. Порівняння множин.

Мета заняття: закріпити знання про лічбу, розвивати вміння визначити напрямок і оперувати поняттями « праворуч» , « ліворуч», закріпити навички лічби й порівняння множин, виховувати самостійність.

Завдання заняття: полічити предмети, порівняти за кількістю.


Презентація 2 до уроку математики у 1 класі "Об'єднання предметів ...
Презентація 5 до уроку математики у 1 класі "Порядкова лічба ...




25.05.2020р

Тема тижня « Літо зовсім поруч»

Заняття « Християнське виховання»

Тема заняття: « Ми навчилися багато»

Завдання заняття: Читання вірша Н. Григор’євої « Хочу, та не можна».

Заняття з довкілля

Тема заняття: « Наш рідний дім – природа»

Мета заняття: ознайомити дітей з поняттям « природне сміття» та « сміття, принесене людиною». Підвести дітей до розуміння необхідності зберігати та охороняти навколишнє середовище.

Формувати взаємозв’язок живої та неживої природи, про явища природи, виховувати дбайливе ставлення до природи.

Конспект комплексного заняття на тему: „Природа нам як рідний дім”

Програмовий зміст:

Ознайомлення з навколишнім: формувати початкові, реалістичні уявлення про явища природи, взаємозв`язок живої та неживої природи; знайомити дітей з поняттями „природне сміття” та „сміття, принесене людиною”, підвести дітей до розуміння необхідності охорони навколишнього середовища.

Художня література: розвивати зв`язне мовлення, логічне мислення. Спонукати дітей давати правильну оцінку діям дівчинки за твором В. Сухомлинського „Смітник”.

Конструювання з покидькового матеріалу: розвивати уміння працювати з різними матеріалами, формувати творчу уяву; закріплювати вміння охайно працювати з клеєм.

Виховувати дбайливе ставлення до природи.

Матеріал: м`яч, сухі гілочки, листя та трава; скляна пляшечка, папірці, одноразова склянка, огризок яблука, ящик зі сходами зерна, посудина з водою, сірникові коробки, кольоровий папір, клей, пензлі, поробки зі сірникових коробок.

Хід заняття:

Дзінь – дзелень, дзінь – дзелень

Починаймо новий день.

Сядьте рівно, посміхніться,

На сусіда подивіться.

Спинку рівно порівняймо

І заняття починаймо.

Вихователь: Діти, ми часто з вами на прогулянці збираємо сміття. Пригадайте, що ми збирали. Звідки воно береться? Ось і сьогодні я принесла до дитячого садка сміття, що знайшла на майданчику. Погляньте, що це? (Гілки з дерев, листя, трава.)

- Звідки воно взялося? Так, це сміття з дерев, квітів, трави. Воно природного походження. А як ви думаєте, це сміття корисне чи шкідливе? Чому ви так вирішили? Кому воно потрібне? (Листя, гілки, кора потрібні для комах. Вони ховаються туди від морозів взимку, з гілок птахи майструють свої гнізда.)

- А кому потрібне насіння рослин? (Відповіді дітей.)

- Як бачите, діти, природне сміття корисне, тому восени його не можна спалювати, бо дим дуже шкодить здоров`ю людей. Природне сміття з майданчиків краще вивезти у спеціальне місце, або закопати в землю.

- Але у мене в пакеті ще залишилося сміття, яке було на майданчику. (Залишки скла, папірці з цукерок, одноразовий посуд, сірникові коробки.)

- Звідки воно взялося на майданчику? Воно шкідливе чи корисне? Як воно може нашкодити людям, природі? (Це сміття може стати причиною травмування людей, загибелі птахів, дерев, комах, риб.)

- Діти, треба пам`ятати про те, що у природі все взаємопов`язано. А от як, ми зараз з`ясуємо, якщо пограємо у гру.

Дидактична гра „Павутинка”. Діти по колу передають м`яч і розповідають, що трапиться, якщо: зникнуть квіти, то зникнуть комахи, зникнуть комахи – зникнуть птахи, зникнуть птахи – загинуть дерева і т. д.

- Ось бачите, діти, як все в природі взаємопов`язано.

- А зараз ми проведемо оздоровчу хвилинку „Я – квітка”.

- Уявіть собі, що кожен із вас маленька насінинка, яка потрапила в ямку. (Діти присідають.)

- Вас зігріває сонечко, поливає дощик і ви починаєте проростати. (Діти повільно піднімаються.)

- З маленької насінинки виросла квітка і розквітла. (Діти піднімають руки вгору, показуючи, як розпускається бутон.)

- Її зігріває сонечко, гойдає вітерець. (Діти злегка водять у повітрі руками.)

- До квітки прилітають метелики, бджілки. Яка корисна квітка! Відчуйте в серці радість від її користі. (Діти прикладають руки до серця.)

- Аж раптом прибігли діти і хочуть зірвати квітку. Відчуйте страх. (Діти показують мімікою чи жестами).

- Але ж квітка не може втекти і сказати: „Я хочу жити”. Проте діти її не зірвали, відчули страх квітки.

Зраділа вона: „Я жива!” Посміхніться квітці. (Діти посміхаються.)

Вихователь: Пам`ятайте! Дерева, квіти, комахи, трава не можуть захистити себе. Зберегти їх можете тільки ви. Я знаю одну дівчинку, яка образила квіти. Хочете знати як? Тоді сідайте зручно і послухайте оповідання Василя Сухомлинського „Смітник”.

Вихователь читає оповідання:

- Зранку уся сім`я зібралася за столом. Марійка узялася допомагати прибирати після сніданку, але побачила, що запізнюється до школи.

Схопивши відерце зі сміттям, вона потихеньку викинула його у квітник, який був розбитий позаду будинку. Дівчинка часто почала викидати туди сміття, коли запізнювалась до школи. Якось дідусь попросив її полити квіти у квітнику. Марійка пішла за будинок і побачила, що замість квітів там лежить купа сміття. „Звідки ж узявся цей смітник?” – запитав здивовано дідусь.

- Я не знаю, - сказала Марійка і почервоніла. Їй було соромно за зіпсовані квіти.

Вихователь: Як називається оповідання? Хто його написав?

Повторне читання оповідання.

Запитання до тексту.

- Кому допомагала Марійка вдома?

- Куди вона викинула сміття?

- Чому вона так вчинила?

- Хто попросив дівчинку полити квіти?

- Що побачила Марійка замість квітів?

- Що запитав дідусь?

- Чому Марійка почервоніла?

- Дайте оцінку поведінці дівчинки: як би вчинили ви?

- Щоб ви порадили Марійці?

- Ось бачите, діти, як постраждали квіти від вчинку Марійки.

- А як це трапилось, я покажу вам на прикладі зерна, яке ми висіяли. Ось подивіться, будь ласка, як проросло зерно. А ось під камінчиком зерно не росте. Чому? (Відповіді дітей.)

- Мені ще пригадалась одна зустріч. Послухайте, будь ласка. Це було влітку. До річки прийшли відпочивати діти, їх було четверо. Вони принесли з собою цукерки, морозиво, печиво, сік, яблука. Діти сиділи біля річки, грілися на сонечку, їли солодощі. Відпочивши, вони вирішили повернутись додому. Папірці, огризки вони зібрали і кинули в річку. Так вони думали, що прибрали за собою.

- Діти, як ви вважаєте, чи правильно вчинили відпочивальники?

(Відповіді дітей.)

- Ось давайте перевіримо, що трапилося з водою у річці. А це ми зробимо у дослідницькій лабораторії. (Діти і вихователь проводять дослід: кидають папірці із цукерок у банку з чистою водою.)

Вихователь: Що сталося з водою? Так, вона забруднилась. Але ж у річці живе риба. Чи може вона жити у брудній воді? (Відповіді дітей.)

- Отже діти вода, земля, повітря повинні бути чистими. А із сміття можна навіть зробити корисні речі. Ось подивіться, що можна виготовити із сірникових коробок. (Вихователь показує вироби із сірникових коробок.)

- Ми зараз спробуємо зробити найпростіший виріб – столик. Запрошую вас у нашу майстерню. (Вихователь показує, як з готових деталей можна зробити іграшковий столик.)

- Спочатку роздивимось із яких деталей складається стіл: коробка, кришка, ніжки. (Вихователь пояснює послідовність виконання виробу.)

- Ще раз пригадаймо, в якій послідовності будемо робити стіл. (Відповіді дітей.)

Діти виготовляють столик з сірникових коробок.

Вихователь: Діти, пам`ятайте, що корисні речі ви також можете зробити із батьками вдома. Любіть і бережіть природу, і вона вам віддячить.


Заняття з малювання

Тема заняття: За задумом ( матеріал за вибором)

Мета заняття: розвивати вміння самостійно обирати тему малюнка, розміщувати його відповідно до задуму на аркуші. Розвивати творчий задум, художній смак у підборі кольорів. Виховувати любов до малювання.

Завдання заняття: створити малюнок на задану тему.

Батькам: чи готова ваша дитина залишатися вдома одна? | Новини та ...



22.05.2020р

Тема « Безпека дитини»

Заняття з ліплення

Тема заняття: « Зайчик зустрів колобка»

Мета заняття: навчити дітей сюжетного ліплення. Використовувати стеку для передачі характерних ознак ( шерсті, мордочки, обличчя). Закріпити технічні прийоми ліплення. Виховувати любов до ліплення.

Завдання заняття: створити композицію за зразком.

Как слепить фигурку зайца из мастики для пасхального или детского ...

Альбом для Розвитку Творчих Здібностей Дітей Четвертого Року Життя ...



21.05.2020р

Тема тижня « Безпека дитини»

Заняття з художньої літератури

Тема заняття: Читання української народної казки « Котик і півник»

Мета заняття: підвести дітей до розуміння жанрових особливостей казки. Вчити емоційно - образно сприймати зміст казки, оцінювати характер і вчинки героїв. Вчити дітей складати описові розповіді про героїв казки. Вправляти в інтонаційно – виразному промовлянні пісеньки. Збагачувати словниковий запас дітей.

Завдання заняття : прочитати казку, по можливості переказати зміст прочитаного.


Українська народна казка – Казка про котика та півника

Був собі котик та півник і були вони у великій приязні. Котик, було, у скрипочку грає, а півник тільки співає. Котик, було, йде їсти добувати, а півник вдома сидить та хати глядить, То котик, було, йдучи, наказує:
— Ти ж тут нікого не пускай та й сам не виходь, хоч би хто й кликав.
— Добре, добре,— каже півник; засуне хату та й сидить, аж поки котик вернеться.
Навідала півника лисиця та й надумала його підманити. Підійде під віконце, як котика нема вдома, та й промовляє:
— Ходи, ходи, півнику, до мене: що у мене золота пшениця, медяна водиця.
А півник їй:— То-ток, то-ток, не велів коток!
Бачить лисиця, що так не бере, прийшла раз уночі, насипала півникові попід вікном золотої пшениці, а сама засіла за кущем. Тільки що котик вийшов по здобич, а півник одсунув кватирку та й виглядає. Бачить: нікого нема, тільки пшеничка попід вікном розсипана. Понадився півник:
— Піду-но я трошки поклюю, нікого нема, ніхто мене не побачить, то й котикові не скаже.
Тільки півник за поріг, а лиска за нього та й помчала до своєї хати. А він кричить:
— Котику-братику, несе мене лиска по каменю-мосту на своєму хвосту. Порятуй мене!
Котик поки почув, поки завернув (далеко був), то вже й опізнився лиску догнати.
Біг-біг, не здогнав, вернувся додому та й плаче, а далі надумався, узяв скрипку, писану торбу та й пішов до лисиччиної хатки.
А в лисиці було чотири дочки та один син. То стара лисиця на влови пішла, а дітям наказала півника глядіти та окріп гріти.
— Глядіть же,— наказала,— нікого не пускайте.
Та й пішла.
А котик підійшов під вікно та й заграв, ще й приспівує:
— Ой у лиски, в лиски новий двір
та чотири дочки на вибір,
п’ятий синко, ще й Пилипко.
Вийди, лисе, подивися,чи хороше граю!
От найстарша лисичівна не стерпіла та й каже до менших:
— Ви тут посидьте, а я піду подивлюся, що воно там так хороше грає?
Тільки що вийшла, а котик її цок у лобок та в торбу. А сам знов грає:
— Ой у лиски, в лиски новий двір
та чотири дочки на вибір,
п’ятий синко, ще й Пилипко.
Вийди, лисе, подивися,
чи хороше граю.
Не втерпіла й друга лисичівна та й собі вийшла, а він і ту — цок у лобок та в торбу та й знов приспівує:
— Ой у лиски, в лиски новий двір
та чотири дочки на вибір,
п’ятий синко, ще й Пилипко.
Вийди, лисе, подивися,
чи хороше граю.
Так усіх чотирьох виманив. А синко Пилипко жде-пожде сестричок — не вертаються.
— Піду,— каже,— позаганяю, а то мати прийде, битиме.
Та й пішов з хати. От котик і його цок у лобок та в торбу. А потім почепив торбу на сухій вербі, сам у хату, знайшов півника, розв’язав: взяли вони удвох усю лисиччину страву, поїли, горщика з окропом вивернули, горш-ки-миски побили, а самі втекли додому.
Та вже потім півник довіку слухав котика.



Заняття « збереження здоров’я»

Тема заняття « Причини, що викликають захворювання шкіри»

Мета заняття: розповісти дітям про причини захворювання шкіри та пояснити фактори, які викликають ці захворювання, розповісти про надання першої допомоги при пошкодженні шкіри.

Завдання заняття: Прочитати дітям правила дотримання гігієни шкіри, аби запобігти її захворюванню.

« Причини, що викликають захворювання шкіри»

Дотримання правил гігієни є чи не найпростішим і водночас дуже ефективним методом профілактики різних захворювань - від кишкових інфекцій до грипу. Радимо батькам, про що і як говорити з дітьми, щоб убезпечити їх від хвороб.

Внаслідок недотримання правил гігієни найчастіше розвиваються гострі та хронічні захворювання шлунково-кишкового тракту з проявами діареї та закрепів,  гельмінтози, педикульоз, дерматити, фолікуліт, грибкові враження шкіри ніг та нігтів, захворювання слизоворї оболонки ротової порожнини, ясен та зубів, горла (стоматит, гінгівіт, карієс, ангіна), паразитарні захворювання.

Вчіть дітей не торкатися обличчя, волосся, носа, рота, очей та вух забрудненими руками. Патогенні організми часто поширюються, коли дитина торкається предмета, забрудненого мікроорганізмами, а потім торкається власного обличчя, очей, носа або рота.

Попередити розповсюдження респіраторних інфекційних хвороб допоможе дотримання правил гігієни при чханні та кашлі. Вчіть дітей під час чхання або кашлю прикривати рот та ніс одноразовою паперовою серветкою або паперовим носовичком та викидати їх у смітник одразу після використання. 

Що мають знати діти про гігієну рук

Перше та основне правило гігієни – регулярне миття рук з милом, особливо перед кожним прийомом їжі, після відвідування туалету та повернення з громадських місць. Змалечку дітям варто пояснювати, що людина бере руками різні предмети: олівці, книги, зошити, м’ячі, гладить тварин, торкається меблів та ручок дверей тощо. На всіх цих предметах є бруд та мікроби, які часто залишаються на шкірі пальців та долоні. Якщо їсти немитими руками чи торкатися обличчя, збудники хвороб можуть потрапити в організм.

Дотримуючись п'яти простих порад дитина захистить свій організм від збудників поширених хвороб: спершу потрібно намочити руки водою, потім намилити до утворення піни, ретельно потерти протягом щонайменше 20 секунд, змити та витерти насухо одноразовою серветкою.

Розказуйте дитині, як правильно мити руки:

  • закочуємо рукави вище;
  • руки простягаємо під струмінь води, змочуємо їх;
  • беремо в руки мило і намилюємо їх до утворення піни. При цьому стежте, щоб дитина не забувала намилити тильну сторону долоні, між пальцями, під нігтями та зап’ястя. Користуватись потрібно тією мильницею, в якій мило може висихати, а не тими, в яких воно завжди знаходиться в мокрому стані.
  • тремо руку об руку;
  • змиваємо з рук піну великою кількістю води;
  • перевіряємо, наскільки добре вимили руки;
  • витираємо руки чистим і сухим паперовим рушником чи серветкою;
  • закриваємо кран паперовим рушником чи серветкою;
  • перевіряємо сухість долонь, для цього притискаємо до щік руки тильною стороною.


20.05.2020р

Тема тижня « Безпека дитини»

Заняття з розвитку мовлення

Тема заняття: « Чим займатися вдома самому?)

Мета заняття: продовжувати ознайомлювати дітей із навколишнім світом. Поглиблювати знання про правила безпечної поведінки вдома. Продовжувати навчати дітей будувати невеличкі розповіді з власного досвіду. Вчити вживати в мовленні різні типи речень, в тому числі складні.

Завдання заняття: переглянути сюжетні картинки « Дитина вдома», скласти невеличку розповідь за кожною з них ( 3-5 речень).

Колючими, ріжучими предметами користуйся лише в присутності ...

Дитина вдома. Побутові небезпеки - online presentation


Колючими, ріжучими предметами користуйся лише в присутності ...

Дитина вдома. Побутові небеспеки - презентація з основ безпеки ...


Веб-сайт Шишлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів








19.05.2020 р

Тема тижня « Безпека дитина»



Заняття з математики

Тема заняття: « Об’ємні фігури. Кількісна і порядкова лічба. Закріпити порядкову і кількісну лічбу.»

Мета заняття: Розвивати вміння знаходити закономірності. Виховувати позитивне ставлення до заняття.

Завдання заняття: пригадати геометричні фігури зображені на малюнку, пригадати порядкову та кількісну лічбу.





Заняття з валеології

Тема заняття: « Що вміють твої легені?»

Мета заняття: звернути увагу дітей на стан їхнього дихання, за яких умов дихається легко, а коли важко?. Вчитися робити прості висновки про повітря: чисте, брудне, свіже прислухатися до самопочуття.






18.05.2020р

Тема тижня « Безпека дитина»



Заняття з довкілля

Тема заняття « Навчити Незнайка переходити дорогу»

Мета заняття: продовжувати знайомити дітей з правилами дорожнього руху. Закріплювати знання про світлофор, правила поведінки пішоходів на вулиці. Виховувати дотримуватися правил дорожнього руху.

Завдання заняття: переглянути мультик з правилами дорожнього руху, пригадати значення світлофора, головні кольори світлофора і що вони означають.



Заняття з малювання

Тема заняття : Розфарбовування тематичних малюнків із зображенням небезпечних ситуацій.

Мета заняття: дати розуміння дітям про небезпечні ситуації, які можуть із ними трапитися у житті. Закріпити вміння і навички про те, як поводиться у таких випадках. Вчити правильно розфарбовувати малюнки. Виховувати акуратність, відповідальність.

Завдання заняття: розфарбувати малюнки які зображені.

Правила дорожного движения Раскраски распечатать бесплатно.Раскраски с ПДД для детей» — карточка от пользователя Юлия Д. в ...Правила дорожного движения Раскраски распечатать бесплатно.Раскраски дорожные знаки. Правила дорожного движенияПравила дорожного движения Раскраски распечатать бесплатно.Раскраски дорожные знаки. Правила дорожного движения






15.05.2020р

Тема тижня « Сім’я – це?»

Заняття з художньої літератури

Тема заняття: вивчення вірша М. Підгірянки « Мій дідусь»

Мета заняття: вчити свідомо запам’ятовувати вірш, виразно його декламувати, передавати логічні наголоси та паузи, відповідати за змістом вірша.

Завдання заняття: читання вірша, розучувати вірш, вчитися виразно переказувати вірш.

Читати онлайн українську казку про дідуся і Матір води

Мій дідусь старенький,
Як голуб сивенький.
По садочку ходить
І мене, малого,
Онучечка свого,
За рученьку водить.
По садочку ходить,
Яблучка знаходить,
Ще й дає горіхи.
Дідусь любий, милий,
Як голубчик сивий,
З ним — багато втіхи!
Марійка Підгірянка




14.05.2020р

Тема тижня « Сім’я - це ?»

Заняття з аплікацій

Тема заняття: « Фартушок для матусі»

Мета заняття: вчити і наклеювали візерунок із готових форм. Закріпити основні кольори. Розвивати художній смак. Виховувати шанобливе ставлення до матусі.

Завдання заняття: наклеїти різних розмірів, кольорів візерунки на готовий трафарет фартушка.

Майстер-клас по аплікації «фартушок для матусі» (молодша-середня ...





13.05.2020р

Тема тижня « Сім’я - це ?»

Діти мріють, ласкою зігріті.

Щоб ніколи не було біди .

Щоб були рідненькі в цілім світі –

Тато й мама з ними назавжди.

Заняття з розвитку мовлення

Тема заняття « Моя сім’я»

Мета заняття: вчити складати розповіді з власного досвіду. Збагачувати словник епітетами та дієсловами. Вчити замінювати іменники займенниками, утворювати пестливі слова.

Виховувати любов до батьків, рідних, бажання піклуватися про них.

Завдання завдання: складати розповідь на задану тему.

Англійські слова на тему "Сім'я" з перекладом + транскрипція - 60 ...





12.05.2020 р

Тема тижня « Сім’я – це ?»

Заняття з математики

Тема заняття « Рахунок чисел у звороньому порядку.


Просторові відношення: праворуч, ліворуч.

Мета заняття: вправляти дітей у називанні чисел у прямому і зворотньому порядку. Вчити розглядати предмети за напрямом зліва - направо, справа – наліво.

Завдання заняття: переглянути мультик, розглянути картинки на назвати предмети зліва – направо, справа – наліво.












Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Мультик перед сном....

Моя улюблена малеча, я знаю як ви не любите спати, тому ловіть мультик перед сном, а потім чистити зубки, мити ручки і швиденько в ліжечко......
Яке свято 19 травня 2020 У цей день світ відзначає День народження «Кубика Рубіка»
Безпека дітей влітку Безпека дитини – першочергове завдання батьків, а в період канікул, коли дітвора часто надана сама собі, ця проблема стає надзвичайно актуальною.    У літній період маленькі хлопчики й дівчатка величезну кількість часу проводять на вулиці, де може виникати безліч небезпечних ситуацій, що тягнуть за собою заподіяння шкоди здоров’ю та життєдіяльності малюків. Саме тому влітку необхідно особливо уважно стежити за дитиною і розмовляти з ним на тему того, яких небезпек слід уникати під час прогулянки. У кожному ДНЗ в кінці навчального року проводиться консультація для батьків на тему «забезпечення безпеки дітей влітку». Позначимо її основні моменти, до яких слід поставитися з максимальною часткою відповідальності. Пам’ятка для батьків з безпеки дітей влітку Інформація для батьків з безпеки дітей влітку, яку доводить до мам і тат вихователь або дитячий психолог, також обов’язково повинна бути донесена до самого малюка в доступній для нього формі. Хоча зовсім мал...