29.05.2020р
Заняття
з художньої літератури
Тема
заняття: Вивчення вірша Грицька Бойко
« Зайчика злякалась».
Мета
заняття: вчити дітей уважно слухати,
свідомо запам’ятовувати вірш, виразно
його декламувати, передавати логічні
наголоси та паузи, розуміти гумор.
Формувати вміння помічати красу рідного
краю.
Завдання
заняття: читати вірш Г.Бойка « Зайчика
злякалась», вчитися виразно читати, і
по можливості переказувати зміст вірша.
28.05.2020р
Тема
тижня « Літо зовсім поруч»
Заняття
з аплікації
Тема
заняття: За власним задумом.
Мета
заняття: вчити дітей самостійно
обирати собі тему аплікації підбирати
необхідний матеріал. Пригадати знання
засвоєні під час навчального року.
Розвивати творчу уяву, формувати
естетичні почуття.
Завдання
заняття: створити аплікацію за власним
задумом.
27.05.2020р
Тема
тижня « Літо зовсім поруч»
Заняття
з розвиток мовлення
Тема
заняття: Мова моєї країни ( контрольне
заняття)
Мета
заняття: формувати у дітей уявлення
про те, що в кожної людини є рідна мова.
Вчити утворювати словосполучення
прикметника з іменником, розвивати
зв’язне мовлення, інтонаційну виразність
мовлення, закріплювати вміння будувати
граматично правильні речення з обраними
словами.
Завдання
заняття: створити міні розповідь про
настання літніх канікул ( 5-10 речень).
26.05.2020р
Тема
тижня « Літо зовсім поруч»
Безпека
життя дитини
Тема:
Поведінка на відпочинку в природі.
Мета:
Пояснити діткам чим корисні і небезпечні
деякі види комах ( бджоли, джмелі, кліщі,
комарі, мухи).
Заняття
з математики
Тема
заняття: Лічба предметів. Порівняння
множин.
Мета
заняття: закріпити знання про лічбу,
розвивати вміння визначити напрямок і
оперувати поняттями « праворуч» , «
ліворуч», закріпити навички лічби й
порівняння множин, виховувати
самостійність.
Завдання
заняття: полічити предмети, порівняти
за кількістю.
25.05.2020р
Тема
тижня « Літо зовсім поруч»
Заняття
« Християнське виховання»
Тема
заняття: « Ми навчилися багато»
Завдання
заняття: Читання вірша Н. Григор’євої
« Хочу, та не можна».
Заняття
з довкілля
Тема
заняття: « Наш рідний дім – природа»
Мета
заняття: ознайомити дітей з поняттям
« природне сміття» та « сміття, принесене
людиною». Підвести дітей до розуміння
необхідності зберігати та охороняти
навколишнє середовище.
Формувати
взаємозв’язок живої та неживої природи,
про явища природи, виховувати дбайливе
ставлення до природи.
Заняття
з малювання
Тема
заняття: За задумом ( матеріал за
вибором)
Мета
заняття: розвивати вміння самостійно
обирати тему малюнка, розміщувати його
відповідно до задуму на аркуші. Розвивати
творчий задум, художній смак у підборі
кольорів. Виховувати любов до малювання.
Завдання
заняття: створити малюнок на задану
тему.
22.05.2020р
Тема
« Безпека дитини»
Заняття
з ліплення
Тема
заняття: « Зайчик зустрів колобка»
Мета
заняття: навчити дітей сюжетного
ліплення. Використовувати стеку для
передачі характерних ознак ( шерсті,
мордочки, обличчя). Закріпити технічні
прийоми ліплення. Виховувати любов до
ліплення.
Завдання
заняття: створити композицію за
зразком.
21.05.2020р
Тема
тижня « Безпека дитини»
Заняття
з художньої літератури
Тема
заняття: Читання української народної
казки « Котик і півник»
Мета
заняття: підвести дітей до розуміння
жанрових особливостей казки. Вчити
емоційно - образно сприймати зміст
казки, оцінювати характер і вчинки
героїв. Вчити дітей складати описові
розповіді про героїв казки. Вправляти
в інтонаційно – виразному промовлянні
пісеньки. Збагачувати словниковий запас
дітей.
Завдання
заняття : прочитати казку, по можливості
переказати зміст прочитаного.
Заняття
« збереження здоров’я»
Тема
заняття « Причини, що викликають
захворювання шкіри»
Мета
заняття: розповісти дітям про причини
захворювання шкіри та пояснити фактори,
які викликають ці захворювання, розповісти
про надання першої допомоги при
пошкодженні шкіри.
Завдання
заняття: Прочитати дітям правила
дотримання гігієни шкіри, аби запобігти
її захворюванню.
20.05.2020р
Тема
тижня « Безпека дитини»
Заняття
з розвитку мовлення
Тема
заняття: « Чим займатися вдома самому?)
Мета
заняття: продовжувати ознайомлювати
дітей із навколишнім світом. Поглиблювати
знання про правила безпечної поведінки
вдома. Продовжувати навчати дітей
будувати невеличкі розповіді з власного
досвіду. Вчити вживати в мовленні різні
типи речень, в тому числі складні.
Завдання
заняття: переглянути сюжетні картинки
« Дитина вдома», скласти невеличку
розповідь за кожною з них ( 3-5 речень).
19.05.2020
р
Тема
тижня « Безпека дитина»
Заняття
з математики
Тема
заняття: « Об’ємні фігури. Кількісна
і порядкова лічба. Закріпити порядкову
і кількісну лічбу.»
Мета
заняття: Розвивати вміння знаходити
закономірності. Виховувати позитивне
ставлення до заняття.
Завдання
заняття: пригадати геометричні фігури
зображені на малюнку, пригадати порядкову
та кількісну лічбу.
Заняття
з валеології
Тема
заняття: « Що вміють твої легені?»
Мета
заняття: звернути увагу дітей на стан
їхнього дихання, за яких умов дихається
легко, а коли важко?. Вчитися робити
прості висновки про повітря: чисте,
брудне, свіже прислухатися до самопочуття.
18.05.2020р
Тема
тижня « Безпека дитина»
Заняття
з довкілля
Тема
заняття « Навчити Незнайка переходити
дорогу»
Мета
заняття: продовжувати знайомити дітей
з правилами дорожнього руху. Закріплювати
знання про світлофор, правила поведінки
пішоходів на вулиці. Виховувати
дотримуватися правил дорожнього руху.
Завдання
заняття: переглянути мультик з
правилами дорожнього руху, пригадати
значення світлофора, головні кольори
світлофора і що вони означають.
Заняття
з малювання
Тема
заняття : Розфарбовування тематичних
малюнків із зображенням небезпечних
ситуацій.
Мета
заняття: дати розуміння дітям про
небезпечні ситуації, які можуть із ними
трапитися у житті. Закріпити вміння і
навички про те, як поводиться у таких
випадках. Вчити правильно розфарбовувати
малюнки. Виховувати акуратність,
відповідальність.
Завдання
заняття: розфарбувати малюнки які
зображені.
15.05.2020р
Тема
тижня « Сім’я – це?»
Заняття
з художньої літератури
Тема
заняття: вивчення вірша М. Підгірянки
« Мій дідусь»
Мета
заняття: вчити свідомо запам’ятовувати
вірш, виразно його декламувати, передавати
логічні наголоси та паузи, відповідати
за змістом вірша.
Завдання
заняття: читання вірша, розучувати
вірш, вчитися виразно переказувати
вірш.
14.05.2020р
Тема
тижня « Сім’я - це ?»
Заняття
з аплікацій
Тема
заняття: « Фартушок для матусі»
Мета
заняття: вчити і наклеювали візерунок
із готових форм. Закріпити основні
кольори. Розвивати художній смак.
Виховувати шанобливе ставлення до
матусі.
Завдання
заняття: наклеїти різних розмірів,
кольорів візерунки на готовий трафарет
фартушка.
13.05.2020р
Тема
тижня « Сім’я - це ?»
Діти
мріють, ласкою зігріті.
Щоб
ніколи не було біди .
Щоб
були рідненькі в цілім світі –
Тато
й мама з ними назавжди.
Заняття
з розвитку мовлення
Тема
заняття « Моя сім’я»
Мета
заняття: вчити складати розповіді з
власного досвіду. Збагачувати словник
епітетами та дієсловами. Вчити замінювати
іменники займенниками, утворювати
пестливі слова.
Виховувати
любов до батьків, рідних, бажання
піклуватися про них.
Завдання
завдання: складати розповідь на задану
тему.
12.05.2020
р
Тема
тижня « Сім’я – це ?»
Заняття
з математики
Тема
заняття « Рахунок чисел у звороньому
порядку. Просторові відношення: праворуч,
ліворуч.
Мета
заняття: вправляти дітей у називанні
чисел у прямому і зворотньому порядку.
Вчити розглядати предмети за напрямом
зліва - направо, справа – наліво.
Завдання
заняття: переглянути мультик,
розглянути картинки на назвати предмети
зліва – направо, справа – наліво.
29.05.2020р
Тема
тижня « Літо зовсім поруч»
Заняття
з художньої літератури
Тема
заняття: Вивчення вірша Грицька Бойко
« Зайчика злякалась».
Мета
заняття: вчити дітей уважно слухати,
свідомо запам’ятовувати вірш, виразно
його декламувати, передавати логічні
наголоси та паузи, розуміти гумор.
Формувати вміння помічати красу рідного
краю.
Завдання
заняття: читати вірш Г.Бойка « Зайчика
злякалась», вчитися виразно читати, і
по можливості переказувати зміст вірша.
08.05.2020 року
Тема тижня « Рідний край»
Заняття з художньої літератури
Тема заняття « За що ми любимо рідний край?»
Мета заняття: формувати вміння дітей помічати красу свого краю, викликати емоційний відгук на слухання літературних віршів. Виховувати любов до Батьківщини, до свого народу, до рідного краю.
Завдання: розглянути фото рідного краю, прочитати та переказати зміст вірша.
Всі кудись від′їжджають,
А я приростаю до тебе
Калинова колиско, моє рідне і тепле село
Я люблю твої доли і верби, і зоряне небо.
Калинова колиско, моє рідне і тепле село.
Знаю, будуть дороги, хоч круті та широкі,
Але завжди до тебе повернуся я,
Любиме село.
Бо на світі одне
Ти даєш мені ласку і спокій.
Ти даєш доброту,
Моє рідне, любиме село.
Хочу я, щоб завжди ти співало,
Цвіло і раділо,
Щоб щасливо в тобі,
Як в моєму дитинстві було.
Хочу я, щоб завжди із пісень молоділо
Білохате моє, українське співуче село.
07.05.2020 року
Тема тижня « Рідний край»
Заняття з ліплення
Тема заняття « Коник, котик, півник»
Мета заняття : вчити дітей ліпити народну іграшку, користуючись вже відомими способами та зразком, прикрашати дрібними елементами орнаменту.
Завдання: з цілого шматка пластиліну або з окремих частин створити народну іграшку за зразком.
06.05.2020року
Тема тижня « Рідний край»
Заняття з розвитку мовлення
Тема заняття « Здрастуй рідний край»
Мета заняття: продовжувати знайомити дітей з мальовничими краєвидами рідного села, знайомити з характерними особливостями пір року із сезонними змінами в природі, збагачувати словниковий запас дітей, розвивати їх активне мовлення, інтонаційну виразність.
Завдання: розповісти про красиві місця, якими пишається і славиться село. Розповісти про історію заснування села.
( Заснування села Якимівка)
Якимівка, Маловисківський район, Кіровоградська область
ЯКИМІВКА (старі назви — Чернече, Дункерт) — село, центр сільської Ради, розташоване на лівому березі річки Кильтеня, за 38 км на захід від районного центру. Населення — 460 чоловік. Сільраді підпорядковані населені пункти Андріївка, Виноградне, Дорофіївка, Канівка, Межове, Миропіль, Новостанівка, Південне.
В Якимівці міститься центральна садиба колгоспу «Ленінська правда», за яким закріплено 4884 га сільськогосподарських угідь, в т. ч. 3660 га орної землі. У господарстві вирощують зернові і технічні культури, городину, розводять м’ясо-молочну худобу. З допоміжних підприємств діє цегельний завод. За сумлінну пращо 104 колгоспників нагороджено орденами й медалями, в т. ч. орденом Жовтневої Революції — бригадира тракторної бригади О. Д. Донцова, механізатора П. А. Волошинського.
У середній школі 30 вчителів навчають і виховують 225 дітей. Є клуб, бібліотека з фондом 8,8 тис. книг, лікарня на 25 ліжок, аптека, готель, їдальня, побутова майстерня, 5 магазинів. У 2 партійних організаціях налічується 39 комуністів, у 2 комсомольських — 57 членів ВЛКСМ.
Село засноване у 1770 році.
Радянську владу встановлено у лютому 1918 року. 1927 року виник ТСОЗ, який 1929 року став базою для створення колгоспу «Світовий Жовтень».
На фронтах Великої Вітчизняної війни воювали 276 жителів села, 134 з яких загинули, 127 удостоєні бойових орденів і медалей. Встановлено пам’ятник загиблим воїнам-визволителям. Під час тимчасової окупації жителі села М. Т. Щербина, Г. О. Сиваченко, Г. А. Зоря, А. Й. Водяницький входили до складу підпільно-диверсійної групи, якою керував П. Д. Свердлик.
05.05.2020року
Тема тижня « Рідний край»
Заняття з математики
Тема заняття « Кількісна, порядкова і зворотня лічба»
Мета заняття: перевірити та закріпити засвоєння дітьми кількісної, порядкової та зворотної лічби. Продовжувати вчити орієнтуватися у просторі ( ліворуч, праворуч, попереду, позаду).
Завдання: перевірити знання кількісної, порядкової на зворотної лічби. На картках зображені герої мультиків, яких треба порахувати кількісною, порядковою і зворотною лічбою.
04.05.2020 року
Тема тижня « Рідний край»
Заняття з довкілля
Тема заняття « Праця дорослих на весні»
Мета заняття: познайомити дітей з професіями та ознайомлювати дітей з працею дорослих у селі на весні. Виховувати спостережливість та цікавість. Виховувати бажання допомагати дорослим.
Завдання: познайомити з професіями людей рідного краю, пояснити яку роботу люди роблять в селі, яку користь приносять для села.
Заняття з малювання
Тема заняття « Квітуче дерево»
Мета заняття: формувати вміння відображати своє ставлення до явищ природи рідного краю за якими спостерігають.
Завдання: закріплювати вміння малювати дерево за зразком, правильно розташовувати зображення на аркуші паперу.
30.04.2020 року
Тема тижня «Квітневий день»
Заняття з ліплення
Тема заняття « Квіти у вазі»
Мета заняття: закріплювати вміння творити композицію, вчитися ліпити композицію та предмети з окремих частин.. Удосконалювати вміння користування стежкою для передачі характерних ознак.
29.04.2020 року
Тема тижня « Квітневий день»
Заняття з розвитку мовлення
Тема заняття « Повторення ознак весни»
Мета заняття: повторити та узагальнити з дітками перші ознаки приходу весни, пригадати перелітних птахів, квіти які квітнуть.
Завдання: переглянути презентацію « Прийшла весна» ( вона знаходиться на головній сторінці блогу) пригадати перші ознаки приходу весни.
28.04.2020 року
Тема тижня « Квітневий день»
Заняття з математики
Тема заняття « Лічба предметів. Порівняння за кількістю: більше, менше, скільки ж»
Мета завдання: продовжувати вчити дітей рахувати предмети в межах 10. Закріпити поняття « більше», « менше», « скільки ж». Розвивати вміння порівнювати множини предметів.
Завдання: на картинках є різна кількість предметів, потрібно їх порахувати і порівняти їх множини.
27.04.2020 року
Тема тижня « Квітневий день»
Заняття з малювання
Тема заняття « Квіти у саду»
Мета заняття: вчити діток створювати композиції фарбами, пригадати механічне змішування фарб.
Завдання: механічно змішуючи фарби зобразити квіти у саду.
24.04.2020 року
Тема тижня « Рідний дім»
Заняття з художньої літератури
Тема заняття «Читання вірша Є. Железнякова « Рідний дім»
Мета заняття: викликати емоційний відгук на слухання літературних творів. Виховувати любов до Батьківщини, до рідної домівки та родини.
Завдання: читати та переказувати зміст вірша.
Рідний дім
Є. Железняков
Є. Железняков
Хай живе наш рідний дім!
Тепло й затишно у нім.
Тут і тато, тут і ненька,
І бабусенька рідненька,
І веселий наш дідусь
Крутить пишний русий вус.
Запитання на розуміння.
- Чому автор розпочав свій вірш саме з таких слів ?
-В яких рядках вірша виражена головна думка?
- Що ви зрозуміли з цього вірша?
23.04.2020року
Тема тижня « Рідний дім»
Заняття з ліплення
Тема заняття « Дім»
Мета заняття: Удосконалювати вміння ліпити предмети округлої, квадратної та прямокутної форми.
22.04.2020 року
Тема тижня « Рідний край»
Заняття з розвитку мовлення
Тема заняття « Сім’я для вас це -?»
Мета заняття: удосконалювати уміння дітей складати невеличкі розповіді за фотографією власної сім’ї. Розширювати словниковий запах.
21.04.2020 року
Тема тижня « Рідний дім»
Заняття з математики
Тема заняття « Повторення геометричних фігур»
Мета заняття: повторити та закріпити знання про геометричні фігури ( плоскі та об’ємні).
Завдання: на картці зображені геометричні фігури, потрібно назвати їх, визначити кількість та назвати плоскі і об’ємні геометричні фігури.
20.04.2020 року.
Тема тижня « Рідний дім»
Заняття з довкілля
Тема заняття « Я і моя родина»
Мета заняття: ознайомити дітей зі складом власної сім’ї, взаємовідносини в ній. Збагачувати знання про родинні зв’язки. Спонукати дітей розповідати про свою сім’ю.
Завдання: познайомити дитини з кожним членом сім'ї та його місцем в ній, розповісти яку функцію виконує той чи інший член сім’ї.
Заняття з малювання
Тема заняття « Хусточка для бабусі»
Мета заняття: вчити дітей створювати візерунок на квадраті, заповнювати кути і середину, використовувати прийом прямокутування, малювати кінчиком пензлика ( крапки). Розвивати почуття симетрії. Виховувати почуття любові та поваги до старших членів сім’ї.
17.04.2020 року
Тема тижня « Найвеличніше свято року»
Заняття з художньої літератури
Тема заняття « Вивчення вірша О.Олесь « Писанка»
Мета заняття: формувати уявлення про традиції та обряди українського народу, ( Великодні свята) під час яких святять паски, писанки.
Вчити свідомо запам’ятовувати вірші, виразно їх декламувати, інтонаційно передавати зміст.
Завдання: прочитати та переказати зміст вірша « Писанка».
ПИСАНКА
Я писанка-красуня,
Вся в рисках і квітках.
Красу митців несу я,
Їх славлячи в віках.
Щоби моїм убранством
Втішалися малі,
Мене кладуть на свято
На пишному столі.
Без мене наше свято
Не буде тим, чим є,
Бо писанка багато
Всім радості дає.
О. Олесь
ПИСАНКА
Я писанка-красуня,
Вся в рисках і квітках.
Красу митців несу я,
Їх славлячи в віках.
Щоби моїм убранством
Втішалися малі,
Мене кладуть на свято
На пишному столі.
Без мене наше свято
Не буде тим, чим є,
Бо писанка багато
Всім радості дає.
О. Олесь
16.04.2020 року
Тема тижня « Найвеличніше свято року»
Заняття з аплікації
Тема заняття « Гарна писанка у мене»
Мета заняття: вчити викладати і наклеювали декоративний візерунок із різних візерунків та смужок. Звернути увагу на добір елементів, систематичністьїх розміщення, вдале поєднання кольорів.
15.04.2020 року
Тема тижня « Найвеличніше свято року»
Заняття з розвитку мовлення
Тема заняття « Як моя сім’я святкує великдень»
Мета заняття: продовжувати знайомити дітей із народними обрядами та традиціями, виховувати пізнавальний інтерес та пошану до них. Формувати уявлення про весняне православне свято Великдень, атрибутику цього свята.
Завдання: розповісти про традиції святкування Великодня та про традиції власної родини в цей день.
14.04.2020 року
Тема тижня « Найвеличніше свято року»
Заняття з математики
Тема заняття « Лічба предметів»
Мета заняття: закріплювати навички лічби. Виховувати самостійність.
Завдання: розгадати загадки.
Весела лічилка.
Раз — ялинка. Два — дубок. Три — березовий гайок. А чотири — це травиця. П’ять — мурашка-трудівниця. Шість — колючий їжачок. Сім — грибок-боровичок. Вісім — білка. Дев’ять — пташка. Десять — квіточка ромашка.
Робота з демонстраційним матеріалом.
На набірному полотні виставлено 4 ряди грибочків.
— Полічіть гриби у кожному ряді зліва направо, справа наліво. Білочка просить вас сказати, скільки грибів у кожному ряді
Раз — ялинка. Два — дубок. Три — березовий гайок. А чотири — це травиця. П’ять — мурашка-трудівниця. Шість — колючий їжачок. Сім — грибок-боровичок. Вісім — білка. Дев’ять — пташка. Десять — квіточка ромашка.
Робота з демонстраційним матеріалом.
На набірному полотні виставлено 4 ряди грибочків.
— Полічіть гриби у кожному ряді зліва направо, справа наліво. Білочка просить вас сказати, скільки грибів у кожному ряді
13.04.2020 року
Тема тижня « Найвеличніше свято року»
Заняття з малювання
Тема заняття « Великодній кошик»
Мета заняття: вчити дітей малювати за зразком, передавати уявлення святкування Великодня на аркуші Вправляти у малюванні фарбами.
Завдання: пригадати традиції святкування великодня, намалювати святковий Великодній кошик за зразком.
10.04.2020 року
Тема тижня « Весняна розкіш»
Заняття з художньої .
Тема заняття : Читання казки О.Лопатіної та М. Скребцової « Буркотливий їжачок».
Мета заняття: продовжувати формувати в дітей поняття про права як основу життя людини, виховувати моральні якості, розвивати турботливе ставлення до членів родини, розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, вчити переказувати текст.
Завдання: прочитати казку О.Лопатіної та М. Скребцової « Буркотливий їжачок».
« Буркотливий їжачок»
У родині їжаків народилося маля. Мама-Їжачиха дуже його любила й балувала. Щоранку приносила йому грибочки та горішки лісові, а Їжачок лежав і бурмотів: «Тільки в нас, у їжаків, колючки. Отже, ми кращі за всіх, а нас ніхто не любить. І скільки така несправедливість триватиме?»
Та ось Їжачиха захворіла. У неї був жар, і вона не могла підвестися з ліжка. Даремно Їжачок чекав смачної їжі. Цілий день він злився, бурчав, кректав і, урешті-решт, сам вирушив за їжею.
— Гей, Їжачку, показати тобі дорогу до малиннику? Ти ціле відерце набереш і маму свою вилікуєш! — крикнула Руда Білка, побачивши Їжачка.
— Мені б грибів і горішків лісових. Білко, ти не знаєш грибні місця? — відповів Їжачок.
Руда Білка тільки хвостом махнула і сховалася в дуплі.
— Теж мені, сусідка, ось уколю її голками, — розсердився Їжачок і поплентався далі.
— Гей, Їжачку, ти поряд із малинником! — крикнула сорока, яка спостерігала за Їжачком.
— Що ви з цією малиною причепилися! Мамі моїй вона не потрібна. Їй потрібно, щоб я знайшов собі харчі й наївся, — пробурчав Їжачок.
— Їжачку, ти вже в малиннику, подивися, скільки стиглих ягід! — стрекотіла сорока.
Їжачок озирнувся і бачить: навколо ягід — сила-силенна!
Оце так! Наїмся і тут-таки переночую, а то сутеніє вже. Уранці, як прокинуся, знову малиною поснідаю, — радісно подумав Їжачок і потягнувся за соковитою ягідкою.
Ягідка раптом зникла. Їжачок потягнувся до іншого куща — і на ньому зникли ягоди.
— Чудасія! Навіть ягоди від тебе, Їжачку, ховаються, — застрекотіла сорока.
Заплакав Їжачок від образи. Зглянулася на нього одна маленька ягідка й прошепотіла:
— Їжачку, не плач, біжи додому за відерцем, а потім повертайся. Набереш малини, а я тебе навчу, як малиновий напій робити, — мама твоя вип’є його й одужає.
— Як же я відерце наберу, коли ви ховаєтеся? — недовірливо запитав Їжачок.
— Ми мамі твоїй допомогти хочемо. Якщо ти малини наїсися й іти звідси не захочеш, мамі твоїй зовсім погано стане, — відповіла ягідка.
— Гаразд, збігаю за відерцем, — вирішив Їжачок і побіг додому.
Коли він повернувся до малиннику, уже смеркло, але ягідки самі стрибнули прямо до його відерця, і воно вмить наповнилося. Та ягідка, що з Їжачком розмовляла, нагорі опинилася. Вона нетерпляче сказала: «Швидше, Їжачку! Неси нас до своєї мами!» І Їжачок, схопивши відерце, чимдуж побіг додому.
Удома маленька ягідка допомогла йому зробити малиновий напій. Їжачиха випила відразу кілька чашок і заснула міцним, спокійним сном.
Незважаючи на голод, Їжачок уперше в житті був задоволений. Він вирішив подихати свіжим повітрям перед сном, відкрив двері й мало не спіткнувся об корзину, повну лісових частувань — горішків і грибів.
Їжачиха прокинулася наступного ранку здоровою. Разом із Їжачком вони накрили стіл біля своєї нори, розклали лісове частування й покликали в гості своїх друзів.
Відтоді Їжачок змінився. Мама його вдома залишалася, а він сам за харчами ходив. Колючки його відразу зміцніли, і настрій покращився. Але найголовніше — у нього з’явилося багато друзів. Їжачок тепер часто розмірковував: «Чому я раніше думав, що нас, їжаків, ніхто в лісі не любить?»
Запитання та завдання
- Якщо б мама Їжачка не захворіла, чи змінився б він коли-небудь?
- Чи турбуєшся ти про свою маму, коли вона хворіє?
- Як ви думаєте, що більше допомогло мамі Їжачка одужати: малиновий напій або дбайливість сина?
09.04.2020 року
Тема тижня « Весняна розкіш»
Заняття з аплікації
Тема заняття « Весняна розкіш»
Мета заняття: вчити вирізати предмети круглої та овальної форми, користуючись способом заокруглення кутів.
Завдання: створити аплікацію на власний розсуд, при цьому опиратися на задану тему
08.04.2020 року
Тема тижня « Весняна розкіш»
Заняття з розвитку мовлення
Тема заняття « Розкажи, що ти бачиш?»
Мета заняття: формувати у дітей спостережливість, уважність та цікавість до навколишнього середовища.
Завдання: розглянути все навколо та скласти міні розповідь на задану тему.
07.04.2020року
Тема тижня
«Весняна розкіш»
Заняття з математики
Тема заняття: « Співвідношення числа і цифри»
Мета заняття: пригадати та закріпити лічбу в межах 10, вправляти в співвідношенні цифри 1-10 з кількістю предметів, розвивати увагу та мислення.
Вправа 1 « Весела лічба»
Три веселі киці грались у травиці,
Ризик теж до них прибіг – скільки стало їх усіх?
Вправа 2 « Порахуй предмети та визнач їх кількість»
Завдання: уважно розглянути картки, порахувати кількість предметів, дізнавшись їх кількість ( число) поставити поруч відповідну цифру.
06.04.2020 року
Тема тижня
« Весняна розкіш»
Заняття з малювання
Тема заняття: « Будиночок для пташки»
Мета заняття: вчити дітей відтворювати будинок для пташки за зразком. Закріплювати вміння передавати форму, розташування та розмір. Закріплювати уміння малювати предмети округлої, прямокутної та квадратної форми.
Комментарии
Отправить комментарий